سریال Vera با دوبله فارسی


 

توضیحات : : ورا استنهپ ،رئیس کارآگاهان، زنی با هوشی فوق العاده و ظاهری فریبنده است. او به همراه تیمش با مجموعه ای از راز های قتل درگیرکننده در نورث آمبرلند مواجه می شوند.

 

نام سریال : ورا
نام انگلیسی : vera
ژانر : جنایی / درام / معمایی

زبان : دوبله فارسی

کیفیت : HD 1080p (فوق العاده)

فرمت : MP4
 

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
فصل 1 . قسمت 1 : دو جوان زیبا به یک شکل به قتل میرسن. هر دو غرق در آب و پوشیده با گلها. بازپرس ارشد، ورا استنهوپ، بی درنگ متوجه میشه که تا قتل دیگه ای اتفاق نیفتاده، قضیه باید فیصله پیدا کنه. بازپرس با کمک افسر معتمدش، جو اشورث، به روابط بیمار و مشکل دار گروهی از پرنده-بانان پی میبره. گروهی که در ابتدا حامی هم بودن و نهایتاً به هم پشت میکنن. اینجاست که بازپرس متوجه اخاذی کودکانۀ دو پسر نوجوان میشه. اخاذی بابت رابطه ای پنهانی که باعث میشه یکی از اعضای گروه برای حفظ وجهۀ گروه، دست به قتل بزنه.
 
فصل 1 – قسمت 2 : ماجرای “داستان-بافی” در بنادر نورتومبریا اتفاق میفته. در این ماجرا بازپرس ورا استنهوپ با مرور رویدادهای گذشته، پرده از راز قتل ابیگل برمیداره. بازپرس به همراه تیمش به کنکاش در رازها و اسرار مگوی جامعه ای کوچک و بسته میپردازن و در هر مرحله بیشتر دچار بهت میشن. ورا به سبک منحصر به فرد خودش حقیقت پنهانی ماجرا رو کشف میکنه، ولی کمی دیر؛ بعد از وقوع قتلی سنگدلانه. قتلی که شاید به این ماجراها مربوط بشه. قاتل هنوز آزاده و همۀ نگاه ها به ورا است. ورا در همین وضعیت با اتکا به غریزه و حس ششمش به ژرف ترین اسرار مگوی این جامعۀ کوچک پی میبره و آرامش رو به روح ابیگل و جینی بر میگردونه.
 
فصل 1 – قسمت 3 : داستان “کلاغ-گیر” در مناطق دوردست نورتورمبرلند اتفاق میفته؛ داستانی وهم آلود و طبیعت گرایانه. قتلی اتفاق افتاده. بازپرس ورا مجدداً باید راهی جایی بشه که بیشتر کودکیش رو اونجا بوده. همچنین پای یک پروندۀ قدیمی هم به ماجرا باز می شه. ورا و اعضای گروه وارد سیاسی کاریهای مربوط به احداث یک معدن جدید میشن. طی این مسیر سرنخ ها از جاهایی به دست میان که اصلاً انتظارش نمیرفت. از پنهان کاری ها و ارتباطات غیر شفاف؛ از تداخل منافع. در حالی که احتمالاً حقیقت در خود زمین پنهان شده.
 
فصل 1 – قسمت 4 : زنی در یک بوته زار، با بی رحمی به قتل رسیده. پسر این زن موفق میشه از این مهلکه فرار کنه؛ ولی پاش لیز میخوره و در هوایی بسیار سرد میفته داخل آبِ سرد یک برکه. ورا چند دقیقه بعد پسر کوچولو رو پیدا میکنه. ورا پا پیش میذاره و با تلاش و ممارست بچه رو احیا میکنه.در قسمت “لازاروس کوچولو”، بازپرس ارشد ورا استنهوپ به همراه گروهش پرده از رازهایی بر میدارن که عاقبتی جز قتل و نابودی نداشته؛ رازی آلوده به قدرت، پول و فراتر از همه، عشق مادرانه. درسته که ورا معمولاً رابطۀ خوبی با بچه ها نداره، ولی این بار با این پسر احساس همزاد پنداری عجیبی پیدا میکنه و پی میبره که تنها راه حل این پرونده، رجوع به خاطرات همین پسر بچه ست.
 
تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)

 

خرید DVD فصل 1 (کلیک کنید)
 

نسخه مخصوص کامپیوتر و موبایل
 
نسخه مخصوص پلیر خانگی (DVD Player)
 

 
خرید DVD فصل 2 (کلیک کنید)
 
نسخه مخصوص کامپیوتر و موبایل
 
نسخه مخصوص پلیر خانگی (DVD Player)
 

 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر , انتقاد , پیشنهاد